sobota, 5 stycznia 2013

Inglot - moje ulubione neutralne cienie

Pod ostatnim postem z ulubieńcami, kilka z Was napisało że chętnie przyjrzałoby się bliżej mojej paletce z neutralnymi cieniami Inglota. Są to moje ulubione ze wszystkich w takich tonacjach jakie posiadam w swojej niemałej "kolekcji". Mój makijaż oka ostatnimi czasy zmienił się na szarobure brązy, trochę złota i trochę miedzi, które zapewnia mi mój ukochany yves rocher brun amande <3 uwielbiam ten kolor.

Wtrącę że ostatnio kiedy byłam w kaskadzie na zakupach, wstąpiłam do yves rocher i niestety wszystkie kolory cieni zmieniły nazwę, a do tego spolszczyli i tego cienia już nie widziałam :c 

Wracając do tematu to mogłabym się nad inglotowskimi cieniami rozpływać ile wlezie, ale nie będę marudziła i zapraszam do oglądania poniżej :) :


(zaczynamy od górnego lewego rogu :p)

373 matowa biel
353 mój ulubiony matowy cielak
390 matowy beżowy brąz? o ile tak można określić cień :D fajny na całą powiekę, dla jasnowłosych dziewczyn jako podkreślenie brwi, w załamanie :)
358 szary jasny brąz, fajny również jako delikatne podkreślenie brwi, w załamanie, niestety jest to taki kolor z którym łatwo można przesadzić i zrobić sobie małe kuku



397 perłowy róż, cielak, wielorakie zastosowanie
357 matowy czekoladowy brąz, cudowny! chociaż jest cieniem który najrzadziej używam, to jest piękny i wspaniale komponuje się ze złotem i miedzią, wcześniejsze cienie które są dość chłodne nie komponują się tak ładnie jak ten :)
363 matowy ciemniejszy szarawy brąz :s mój ulubieniec do brwi odkąd go zakupiłam
402 perłowy brąz z domieszką srebra, w sum,ie ciężki do opisania ale jest piękny i dość popularny :) nie znalazłam lepszego zastosowania niż położenie go na całą powiekę + kreska, ewentualnie coś ciemniejszego roztartego w załamaniu, bo przepięknie wygląda i szkoda go przytłaczać czymś innym :p



461 double sparkle, czyli mat z drobinkami cień który katuję z uwielbieniem i kocham go w załamaniu, żaden inny mi nie zastąpi tego, średni brąz ze złotymi drobinami. Ogólnie sporo czytałam że formuła ds jest mało lubiana, dla mnie to to samo co mat tyle że połyskujący, przepiękny kolor i naprawdę uważam że WARTO go posiadać :)
135 amc shine złotawy kolor brązu który kocham w połączeniu z cieniem poniżej :)
378 ciemny odcień szarego brązu, idealny w załamanie, czasem używam go do brwi, mój ulubieniec jeżeli chodzi właśnie o załamanie
145 amc shine, ciemny czekoladowy brąz z drobinkami, mocno połyskujący, przyznam szczerze że chociaż jest naprawdę pięknym kolorem to również rzadko go używam, najczęściej rozcieram nim kreskę, rzadko kiedy dają go na całą powiekę - chyba że chcę dość mocnego makijażu oka, w załamanie średnio jak dla mnie się nadaje bo cały jego urok znika, niemniej jednak na pewno go wydenkuję :)

I jeszcze wszystkie razem we fleszu i przy sztucznym świetle :D



Mam nadzieję że wybaczycie mi to światło a raczej jego brak ;) Starałam się jak mogłam i kolory wyszły bardzo dobrze oddane.

Swatchów nie wstawiam, ponieważ większość tych cieni zeswatchowałam w ubiegłym roku Tutaj i Tutaj

Mam nadzieję że spodoba się Wam taka moja osobista propozycja cieni neutralnych, wiem że trochę ciężko samemu coś fajnego upolować a panie w inglocie niestety nie zawsze dobrze podpowiedzą. Ja sama długimi tygodniami ślęczałam na temptalii, blogach i innych stronach i pilnie wybierałam cienie w które chciałam się koniecznie zaopatrzyć. Mam jeszcze ich sporo na chciejliście i w niedługim czasie wybieram się ponownie i jak na razie ostatni raz do salonu, o wiele lepiej się czuję jak idę ze spisem, mówię co chcę i po max 10 minutach wychodzę z salonu :D

Dlatego będzie mi miło jeżeli wstawiając ten post pomogę którejś z Was w wyborze :)

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Kolekcja na prawdę pokaźna :) Sama coraz częściej kupuje sobie wkłady Inglota, uważam że są naprawdę świetne i to za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat :)

      Usuń
  2. Swietna kolekcja, ciennie Inglot to jedne z moich ulubionych:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię brązy i beże Inglota, dobra pigmentacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że opisałaś paletkę :* Ja swoją też zgromadzę, wybiorę najpiękniejsze i najbardziej potrzebne brązy i taka kolekcja będzie moją chlubą ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D to czekam aż swoją zaprezentujesz :D ciekawe jakie wybierzesz :))

      Usuń
  5. kocham 397! <3
    tak bardzo żałuję, że okrągłe cienie zostają wycofywane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z początku było szkoda, ale w końcu doszłam do wniosku że najbardziej mi żal tego że teraz zamiast 10 zł za wkład trzeba będzie płacić 12 :/

      Usuń
  6. Matowe brązy to moi ulubieńcy na całe życie ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i najlepsze maty z jakimi miałam do czynienia :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne kolory. Ja robię sobie listę chciejstw z inglota, bo jak do tej pory mam tylko paletkę czterech cieni z różem. A cienie są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ciągle chciejlista rozszerza :c ale cieszę się że w pl jestem dość rzadko bo chyba majątek bym przepuściła :/

      Usuń
  8. Kilka odcieni wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne ale 397 to zdecydowanie mój faworyt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam zamiar napisać notkę o swoim Inglotowym zbiorze, gustuję w podobnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest i post dla mnie! :D Dodaję go do zakładek i wrócę tu jeszcze z komentarzem, najpierw muszę sobie przypomnieć numery swoich kolorów, ale widzę tu kilka perełek. Zdecydowanie wrócę tu przed kolejnymi Inglotowskimi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, więc w odwiedziny :D Myślę, że na pewno ułatwią Tobie moje zdjęcia w czasie zakupów :))

      Usuń
    2. Też tak myślę, zwłaszcza przydatne opisy :)

      Usuń
  12. Planuję skompletować własną paletkę w Inglocie :) Może na święta... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z góry za każdy otrzymany komentarz, cieszy mnie każde Wasze słowo, opinia lub sugestia skierowana na temat tego co piszę lub byście chciały abym napisała :)

Ps. Proszę nie zostawiać linków do swoich blogów i promować ich u mnie, każdy kto zostawi komentarz pod moimi postami ma zagwarantowaną pewność, że odwiedzę ich profil/bloga.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

ABH Alverde Anastasia Beverly Hills Archie's Girls ArtDeco Astor Astor Perfect Stay Avon Avon Planet Spa Balea Balea balsamy Balea Bodybutter BB Krem bebe Bell Benefit BH Cosmetics Błyszczyki Bourjois Bourjois 123 Perfect Bronzer Brwi Bubchen Bubel Catrice Catrice Colibri Catrice Cucuba Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Catrice spectaculART Catrice Une Deux Trois Chanel cienie Clarins Collection Color Tattoo Cut Crease Czerwone Brwi czerwone usta Dior DM Essence Essence Class of 2013 Essence Fantasia Essence Home Sweet Home Estee Lauder Eveline Eveline Cosmetics Eyeliner Face Chart Fenty Beauty FOTD Garnier Garnier BB Krem Garnier Hydra Adapt Giorgio Armani GlamShadows Golden Rose Hakuro Holika Holika Inglot Inglot Noble Joko Kiko Kobo kocie oko Kosmetyki Kreski L'Oreal La Roche Posay Laura Mercier Liz Earle LORAC Lovely MAC MAC Mineralize Skinfinish MAC Temperature Rising Maestro MakeUp Geek Makeup Revolution Makijaż makijaż kolorowy makijaż na dzień Makijaż w brązach Manhattan Max Factor Maybelline Maybelline Fit Me Mazidełka do ust MeMeMe Miss Sporty Mixed Metals MUR Nabla nowości NYX Olejek Sesa P2 P2 Nail Polish Sand Style palety Pielęgnacja skóry wokół oczu Pielęgnacja ust Pierre Rene pigment podkład Recenzja Revlon Rimmel Rival de Loop Rozdanie Róż Sephora Shiseido Sleek Sleek Au Naturel Sleek Lipstick Palette Sleek Monaco Sleek Respect Sleek Siren Sleek Sunset Smarowidła do ciała smoky eye Step by Step Stripped Nude swatche Szminka szminki TAG The Body Shop Ulubieńcy Ulubieńcy miesiąca Urban Decay Vichy Dermablend Violet Voss Wibo wieczorowy makijaż wkłady Yves Rocher Zakupy Zoeva